my summer plans

Heihei!

Nå som det nærmer seg sommerferie, tenkte jeg å dele mine sommerplaner med dere. Det er så utrolig mye jeg skal få oppleve og jeg klarer virkelig ikke vente til sommeren braker løs. Here you go:

Oslo - 20 til 22.juni

Isabell, storesøster, overrasket meg med Oslotur for ikke lenge siden og siden da har jeg gledet meg så mye! Hun fikk gratis hotellopphold på Thon Hotel Slottsparken i bursdagsgave og nå venter vi en weekend med VG-lista, shopping, god mat, soling, hotellfrokost og endelig følelsen av å være i Oslo igjen. Vi skal kose oss så masse vi kan denne helga og det gleder vi oss utrolig masse til.

Piteå Summer Games - 26 til 29.juni

Kun fem dager etter jeg kommer hjem fra Oslo, reiser jeg sammen med fotballlaget mitt til Piteå. Vi skal spille masse kamper og vinne, kose oss, ha det utrolig morsom og skape mange fine minner. Det blir utrolig spennende og vi gleder oss utrolig masse.

Hytta

I juli blir jeg å tilbringe mange fine dager på hytta sammen med familien. Å være på hytta om sommeren er det fineste og beste jeg vet. Alt er så stille og rolig og jeg kan slippe tankene. Sole seg, bade i havet og jacuzzien, ta så mange båturer vi måtte ønsker, flotte hyttenaboer, grillkvelder, trene og bare kose seg. Det blir så utrolig bra.

Jeg blir også selvfølgelig å tilbringe mange dager hjemme i sommerferien sammen med venner og familien, og det blir nok veldig godt og kjempe koselig.

Norway Cup - 26.juli til 3.august

Sommeren er så vidt i gang og i slutten av juli reiser jeg sammen med fotballlaget mitt til Oslo, for å være med på Norway Cup. Det gleder vi oss så masse til og det blir nok så stort. Det blir en hel uke med mange kamper, og vi skal selvfølgelig kose oss kjempe masse og nyte dagene på Norway Cup

Florida/Miami & cruise i Karibien - 5 til 19.august

Jeg får to dager hjemme før vi reiser til fine USA. Det kommer til å bli så fantastisk! Pappa fyller 50 år og vi tar han med til USA og på cruise. Vi alle gleder oss som noen barn. Å oppleve Florida & Miami blir veldig spesielt og vi gleder oss så utrolig mye til å reise. Det virker som det er så fint der. Cruise i Karibien er noe vi virkelig har sett for oss - en uke på hav og vi skal innom tre nydelige små øyer: Mexico, Jamaica og Haiti.

Jeg tenkte å skrive et lite innlegg senere om denne turen til Florida/MIami & cruise i Karibien - vi skal oppleve og se så utrolig mye.

Hva er dine planer for sommeren? ♥ Håper virkelig alle får en fantastisk fin sommer.

last day of vacation

Hei!

I dag har jeg virkelig brukt dagen på å kose meg og slappe helt av, siden det er siste feriedag. Jeg, mamma og Isabell satt lenge med en kjempe god frokost, siden alle oss hadde fri. Utrolig deilig å starte dagen med en god og lang frokost når jeg har muligheten. Jeg har også gjort litt leksearbeid i dag, siden vi har prøve i norsk på torsdag, jeg har tysk - fremføring og snart er det matte tentamen. Etter middag jogget jeg meg en lang tur ute, siden været var utrolig fint. Jeg virkelig utnytter dagene ute når det er så fint.

I morgen er det skole igjen etter en kjempe fin påskeferie. Utrolig hvor fort ferien har gått og snart, før vi vet ord av det, er det sommerferie. Det skal bli kjempe godt! Nå sitter jeg å spiser meg en god kveldsmat og om ikke så alt for lenge skal jeg sove. Jeg skal få meg en god natt med søvn før det er skole i morgen, og det tror jeg blir kjempe godt.

Jeg er forresten blitt helt hektet på Sval sin nye sang, som heter "tidsfrist". Jeg anbefaler virkelig alle å høre den! Den er så utrolig fin, fengende og hun synger om kjærlighet, og det virker som hun synger rett fra hjertet - og det liker jeg så utrolig godt. Jeg synes hun har en så fin stemme og jeg virkelig liker hennes nye sang.

Håper dere har hatt en kjempe fin påskeferie! Vi blogges mer i morgen, fininger. Håper dere får en fin start på skolen ♥

en fantastisk fin påske

Hei!

Jeg har hatt en fantastisk fin påskeferie, og jeg har virkelig koset meg så masse! Familie hygge, turer, joggeturer, god middag, masse godis, koselige kvelder med hyttenaboer og rett og slett bare koset meg. Vi har ikke vært like heldige med været som dere på sør og øst - landet, men vi har hatt en super fin påske. Jeg samlet opp litt bilder jeg har tatt gjennom ferien, og jeg kjenner jeg savner dette litt. Åh ♥

Det er så koselig å nyte ferien på hytta sammen med familien og bare slappe helt av. Dessverre er det siste dag med ferie i dag og det er utrolig kjipt. Jeg har virkelig koset meg, og fortsatt nyter jeg siste del av ferien.

Hvordan har din påske vært? Jeg håper deres har vært utrolig fin - det fortjener dere alle sammen.

the match

Hei!

I dag våknet jeg til denne søte skapningen, som tar seg virkelig godt til rette i senga på hytta og godt er det:

For en super fin dag det har vært i dag! Våknet rundt elleve og lagde meg en god frokost før vi begynte å pakke og ordne i hytta. Mamma skulle på jobb i dag, så vi dro tidligere hjem enn planlagt. Det ble overraskende fint vær i dag og det var utrolig deilig å sitte ute litt på hytta før vi dro hjem. Vi var hjemme rundt tre, og jeg, Isabell og pappa lagde oss litt middag og slappet litt av før alle oss dro på glimt kamp. Vi må selvfølgelig støtte opp herlige Bodø/Glimt! Kampen var utrolig spennende og gøy, og ikke minst veldig god stemning sammen med gode venner og publikum. Vi var fornøyde med 2 - 2 mot Rosenborg.

Solen strålte omtrent gjennom hele kampen og det var utrolig herlig, og samtidig en utrolig bra kamp. I morgen er det planleggingsdag og vi har fri fra skolen, før det er tilbake på skolebenken på onsdag. Det blir nok litt tungt, men det blir samtidig litt godt å komme tilbake til hverdagen. Jeg har virkelig hatt en så utrolig fin påskeferie og koset meg masse sammen med min fine familie. Kunne virkelig gjort alt for å få påskeferie igjen - jeg har koset meg så masse ♥

Har du hatt en fin påskeferie og koset deg?

det perfekte påskeværet

Hei ♥

For et nydelig påskevær det har vært i dag! Solen har vært høyt oppe på himmelen og himmelen så fin og skyfri. Mamma og pappa dro tidlig på skitur og jeg kom meg dessverre ikke med, men jeg koset meg masse med en god frokost, soling, lesing, musikk og en deilig joggetur. Åh, hvor utrolig herlig er ikke det? Til og med har jeg fått litt farge i skinnene. Onkel har også vært her og det var veldig koselig! Vi hygget oss kjempe mye og det er så utrolig koselig med litt besøk på hytta :-)

Nå har jeg akkurat vært ute en liten tur med Nero og snart skal vi spise litt middag. I dag blir det en slappe - av - dag på hytta og det er veldig deilig etter en lang og fin dag ute i det herlige været. I morgen drar vi hjem og jeg vet ikke om jeg skal glede meg eller ikke - det er så godt å være her, men samtidig blir det litt godt å komme hjem igjen.

Se så vakkert og fint! Det er litt sommer stemning som kommer i kroppen av dette nydelige været.

Har dere vært heldige og hatt en fint påskevær?

- god påske -

Hei!

Åh, som vi nyter livet på hytta. Selv om været ikke har vært super fint, koser vi oss veldig. I går hadde vi middagsgjester og onsdag og torsdag spiste vi hos hyttenaboer. Isabell har vært her og i går dro hun hjem, så nå er det bare meg, mamma og pappa. Jacuzzi, god middag, turer, joggeturer, tv titting og kos med familien beskriver denne påska veldig godt. Det er utrolig godt å være her på hytta og koble helt av.

I dag er det påskeaften og hele hyttefeltet møtes for en liten "feiring" som er blitt en tradisjon helt siden vi var små. Det er utrolig gøy og ikke minst veldig koselig! Vi har koset oss med god grillmat, kaker og quiz. Mitt lag var dessverre uheldige og tapte, men vi var fornøyd med 29 poeng og ett påskeegg fult med godteri. Mamma og pappa, og de andre voksne, sitter enda ute og koser seg, mens vi ungdommene nå har gått inn. Nå ligger jeg bare og koser meg med litt film og virkelig nyter ferien.

Jeg har dessverre ikke hatt tid til å sette meg ned å blogge til dere før nå, men jeg håper dere forstår. Jeg ønsker dere en kjempe god påske og jeg håper virkelig dere koser dere masse! Snart er det tilbake på skolebenken og masse jobbing før sommerferie, så nyt ferien masse så lenge den varer.

God påske ♥ Gjerne fortell meg hva du gjør i denne fine påskeferien.

sun is up, so move your body

Hei!

Så utrolig godt det er med ferie - sove lengre, spise god frokost, nyte finværet og trene. I dag våknet jeg klokken ti og fikk utnyttet dagen kjempe godt. Jeg og mamma lagde oss en kjempe god frokost og koste oss med en varm kopp te og et glass iste. Vi hadde planer om å dra på en liten bytur og på café, så vi ordnet oss og dro avgårde i det fine solværet. Mamma fikk shoppet så mye fine ting vi skal ha på hytta og jeg fikk også shoppet litt. Siden været var så utrolig fint, måtte vi selvfølgelig sitte ute på Bjørk café. Mamma spanderte kaffe, brus og kanelbolle. Åh, det var så utrolig koselig ♥

Siden det var så fint ute i dag, tok jeg meg en deilig og lang joggetur ute etter middag. Merker at jeg er utrolig sliten, så det skal bli veldig godt å legge seg i senga. I morgen drar vi på hytta igjen og det gleder jeg meg masse til! Blir godt å komme tilbake på hytta og kose oss masse resten av påska.

Jeg tenkte å poste innkjøpene jeg gjorde i dag, i dette innlegget. Jeg er veldig fornøyd!

Dette fine pudderet fra IsaDora Bronzing Powder kjøpte jeg på Vita for 189 kr. Jeg virkelig trengte meg ett nytt pudder, siden jeg var omtrent helt fri. Hun som jobbet på Vila anbefalte meg dette og jeg har i fargen 87. Jeg gleder meg til å prøve det og jeg tror det er så fint! Jeg kan gjerne komme med en liten anbefaling av pudderet når jeg har prøvd det, om dere ønsker?

Jeg var å fikk byttet solbrillene som jeg kjøpte for litt over en uke siden, fordi at når jeg kom hjem, dagen jeg hadde kjøpt de og skulle ta dem på meg, var de utrolig skjev. Jeg tok med meg kviteringen og valgte heller disse fine solbrillene! De sitter godt og er ikke skjeve, og med fikk jeg noe som jeg kunne legge solbrillene i. Solbrillene koster 79 kr og kan kjøpes på Bikbok

Denne fine buksa/tightsen kjøpte jeg utrolig spontant i dag, men jeg er så fornøyd! Jeg og mamma var allerede dratt til byen, da jeg så at jeg hadde fult av hull i tightsen jeg hadde på meg. Vi skulle bare kjøpe en vanlig svart tights, som jeg kunne ta på meg, men det ble istedenfor denne fine buksa/tighsten her! Den er utrolig god, fin og veldig behagelig å ha på seg, og kan virkelig brukes til alt. Den koster 149 kr og kan kjøpes på BikBok.

Ha en kjempe fin kveld videre, flotte dere!

masse påskekos på hytta

Hei!

Åh, så fint vi har hatt det på hytta med masse påskekos. Vi måtte dessverre hjem i dag siden både mamma, pappa og Isabell skal jobbe i tre dager. Vi drar tilbake igjen på onsdag og vi gleder oss allerede til å komme tilbake til fine hytta. Vi har koset oss kjempe masse med jacuzzi, turer, god mat, godis og i sofaen med god tv underholdning og film. I går fikk vi middagsbesøk av onkel og kjæresten hans, og det var veldig koselig! Vi var senere på dagen å besøkte dem på campingplassen. De har fått det så fint! Vi spiste kjempe god mat og koset oss - med andre ord, en super fin kveld.

I dag har vi virkelig hatt en kjempe fin søndag! God frokost, kort spilling og jeg tok meg en lang og fin joggetur. Det er så deilig å jogge ute når solen står på himmelen og det er nesten skyfritt. Kan virkelig ikke klage! Før vi dro hjem, lagde vi oss en kjempe god søndagsmiddag og koset oss lenge. For en fin og herlig søndag :-)

Vi kom hjem rundt halv ti tiden, og siden det var så fint vær og godt å være på hytta, ville vi ikke stresse hjem. Været har vært utrolig sommerlig i dag og jeg klarer nesten ikke vente til sommeren! Blir så godt med masse varme og sol.

Nå som vi er hjemme i tre dager skal jeg få gjort litt blogg "stuff" - endre designet, lage noen innlegg til tiden fremover og rett og slett få litt bedre inspirasjon på bloggen. Tror det blir veldig bra! Gjerne kom med noen tips til meg hva dere vil ha mer av på bloggen og hva jeg kan skrive om. Tar i mot alle tipsene jeg får fra dere!

Ha en super fin kveld videre, vi blogges ♥ Har du hatt en fin ferie til nå?

påskeferie

God påskeferie, fininger!

Åh, nå føles det så godt med ferie. Det er virkelig noe jeg trenger. Vi hadde en kjempe fin dag på skolen i dag med en time norsk, en koselig påskelunsj i to timer og en liten påskefortelling i kirka, før det var avspasering i de to siste timene. Veldig deilig å ta påskeferie to timer tidligere enn planlagt. Når jeg kom hjem var det å pakke litt ferdig og slappe litt av, før vi tok turen til fine hytta.

Mamma og pappa var allerede kommet hit og hadde laget hjemmelaget pizza til jeg og Isabell kom. Vi koset oss med utrolig god pizza, mens regnet plasket litt ned. I kveld har vi slappet av og koset oss fremfor tv`en med norske talenter og senkveld, og med masse godis. Mamma og pappa hadde laget og ordnet påskeegg til oss noe som var så koselig ♥ Vi skal kose oss kjempe masse på hytta og vi håper på noen fine dager her i påskeferien med skiturer, slalom, fint vær, jacuzzi, masse god mat og godis. Gleder meg til å være her sammen med familien og ha noen rolige og kjempe fine dager.

Ønsker dere en kjempe fin påske og håper dere koser dere super masse! Dere fortjener er super ferie, dere er herlige. Hva er dine planer for denne fine påskeferien?

it's time to celebrate

Hei!

Nå er vi hjemme igjen etter noen super herlige, deilige og fine dager på hytta. Vi kom hjem i tre tiden og da måtte vi pakke ut, ordne til god bursdagsmat og dessert. Isabell hadde allerede baket brownies til dessert, så da ble det is og vaniljesaus til. Til middag spiste vi en stor favoritt: fløtepoteter og svinefilet, åh, virkelig en favoritt på en søndag. Vi sang bursdagsang til Isabell og ga henne bursdagsgave fra oss. Av mamma og pappa fikk hun penger og av meg fikk hun et bord, som var på ønskelisten.

Vi har koset oss masse i mange timer og nå sitter vi fremfor tv`en og slapper av. I morgen er det tilbake på skolebenken. Det kommer nok noen lange dager med mye å gjøre og jeg trenger mye energi til dagene som kommer, og det føler at jeg har fått litt av i vinterferien. Det er utrolig kjipt at vinterferien er over allerede, men det blir nok greit, men tungt, å komme tilbake.

I morgen er det familiefeiring av bursdagen til Isabell og da blir det fult hus igjen. Det blir nok veldig koselig siden jeg elsker bursdager! Tviler ikke på at jeg er den eneste som elsker bursdager. Nå er det full avslapping sammen med familien til det er på tide å sove. Tror det kommer til å bli litt tungt å stå opp i morgen. Vi blogges i morgen!

Gratulerer så mye med dagen til min flotte søster. Siden du feirer dagen din tre dager på rad, håper jeg alle feiringene ble, er og blir like bra! Jeg er glad i deg ♥

Kjenner du noen som har bursdag i dag?

nyter ferien til det fulle

Hei!

Dagene går så utrolig fort når jeg er på hytta at jeg dessverre ikke har fått blogget så mye. Har hatt noen veldig fine dager her og koset meg masse. Vi har faktisk bare vært en dag i bakken, og det var på torsdag, og da var dagen virkelig så fin. Solen skinte og det var perfekte slalomforhold. Vi har koset oss med god mat, kortspill og tv-titing, turer, Isabell (søster) har vært her og vi har hatt middagsgjester. Så utrolig koselig! Nå er det kun to dager igjen av ferien og de skal jeg virkelig nyte. Ferien har virkelig gått alt for fort, men den har vært veldig fin og jeg har koset meg på hytta med familien. Når jeg kommer tilbake på skolen er det nok full kjør med lekser, innleveringer, prøver og tentamener. Jeg nyter virkelig ferien så mye som jeg kan.

Vi har hatt en utrolig fin formiddag med god frokost. Alt er så mye mer stille og avslappende på hytta og derfor elsker jeg å være her. I kveld er det nok en rolig og fin kveld der vi skal kose oss og slappe av. I går var jeg på en liten joggetur og det var veldig godt og friskt. Tenkte kanskje og jogge meg en liten tur i dag eller gå meg en lang tur om jeg finner inspirasjonen, noe som jeg som oftest gjør.

I morgen drar vi hjem litt utpå formiddagen, siden Isabell har bursdag! Hun blir 21 år og skal selvfølgelig feires. Vi skal kose oss når vi kommer hjem og så skal hun feire med resten familien på mandag. Det blir nok kjempe koselig. Tusen takk for så fine kommentarer i det siste, det varmer virkelig blogglysten. Vi blogges! Ha en finfin lørdag videre ♥

Hva er dine planer for lørdagskvelden? Happy b-day, Justin Bieber ♥

hyttekos

Hei!

Planene ble endret og vi dro på hytta i dag, og det er så godt! Vi dro veldig spontant, siden vi egentlig skulle dra i går, men det gikk ganske greit. Jeg og Isabell dro i egen bil og vi var fremme rundt i fem tiden. Mamma og pappa kom litt etter oss, og da hadde vi ordnet pizza og dekket på. Vi har koset oss så mye med pizza og kake og godis til dessert, og spilte ludo. ♥ Virkelig hyttekos ♥ Mamma og pappa har holdt på å male og pusse opp rommene, som dere har lest litt om i innleggene mine, og de ble så fine! Grått nattbord og grå kleshengere, hvit vegg og dobbelseng. Åh, elsker det virkelig og det er blitt så fint.

Det er så godt å komme inn på hytta. Jeg føler meg på en måte litt mer avslappet her. Nå sitter vi å koser oss fremfor tv`en og bare slapper av. Før vi dro på hytta var jeg og leverte inn søknad til jobb. Jeg var på H&M, Cubus, KappAhl og tenkte og levere på Eurospar på trekanten. Håper på positiv respons, men herlighet, forventer heller ikke så alt for mye. Håper iallefall på en liten sommerjobb og litt jobb en lørdag, og kanskje noen ettermiddager. Det er ganske greit å tjene sine egne penger og ha en jobb.

Nå som vi er på hytta skal vi kose oss masse. Dager i bakken, skigåing, god mat, bading i jacuzzi, se serie og kos fremfor tv`en. Det er virkelig hyttekos. Jeg skal selvfølgelig prøve å få blogge litt når jeg er her. Dere får nyte tirsdagen videre, om dere har vinterferie eller ei. Ha en super kveld videre, fininger ♥

Hva gjør du i vinterferien?

avslappende mandag

Hei!

Dagene går så innmari fort og det er allerede mandag igjen, og godt jeg har fri. Har hatt en utrolig fin og avslappende morgen og formiddag, lå lenge i senga og så lagde jeg og Isabell egg og bacon til frokost. Virkelig en god vinterferie-frokost. Helgen har vært utrolig rolig og fin. Fredag slappet jeg av sammen med familien og på lørdag var jeg og Isabell alene hjemme. Vi lagde oss god mat, så på serie og koset oss. I går kom mamma og pappa hjem fra hytta og vi lagde en god søndagsmiddag, jeg og Isabell var å trenet og senere på kvelden var jeg sammen med noen venner. Ganske koselig søndag.

Planene for i dag er at jeg skal spise middag når mamma og pappa kommer hjem fra jobb og å dra en liten tur å trene. Paradise hotel begynner i dag og jeg synes det er så komisk å følge med. Gleder meg! Må også tenke på å pakke litt til hytta, jeg er så flink til å ta med meg alt for mye. Holder forresten på med en del innlegg jeg skal poste fremover. Utnytter bloggfronten litt i vinterferien. Hehe.

Skrives litt senere i kveld, dere får ha en fin mandag så lenge ♥

Hva er dine planer for dagen?

endelig er det vinterferie

Hei!

Dagene og ukene går så innmari fort og denne uken har bare rast av gårde, og endelig er det vinterferie! Endelig. Det skal bli så utrolig godt med en ukes ferie nå, merker jeg er litt skolelei. Uken har som sagt gått utrolig fort, men samtidig har det vært en veldig grei uke. Vi har kun hatt matteprøve, en digital og en der vi skriver for hånd. Det gikk egentlig helt greit, så håper på et fint resultat! Skoledagen i dag gikk ekstremt fort og jeg synes dagen var fin! I vinterferien står hytta for tur og jeg klarer ikke vente! Vi drar ikke før på onsdag, siden mamma og pappa ikke har helt fri fra jobb. Jeg kjenner jeg gleder meg mye til det. Nå som romene er nymalt og opppuset gleder jeg meg ekstra, og det blir nok også noen fine dager ute i slalombakken.

Har fått oppdatert dere lite om hva jeg har gjort denne uken, men det er kanskje litt greit med litt variasjon. På onsdag var jeg i begravelse sammen med familien (ingen i vår familie). Det var så utrolig trist og veldig tungt å se så mange i sorg, men det var en veldig fin begravelse. I går-kveld hadde jeg og noen jenter i klassen en liten jentekveld og det var så koselig! Vi snakket, hørte på musikk og rett og slett koset oss masse. Slik jentekvelder alltid er. Mamma og pappa har vært noen småturer innom hytta denne uka, så jeg og Isabell har stått for litt middag laging.

I dag har vi koset oss med pizza og slappet av. Jeg tenkte også å gjøre en del treningsøvelser om noen få strakser og så ta meg en lang dusj etterpå. Ferie-følelsen er utrolig god hos meg og jeg skal nyte dagene, hjemme og på hytta. Kvelden blir nok ganske rolig og det gleder jeg meg til. Ha en finfin fredag ♥

Har du vinterferie nå?

the year is soon ending

Wow! Desember flyr av gårde. Jeg beklager så utrolig mye for veldig (x antall ganger) dårlig blogging. Jeg vet at jeg har lovet mye blogging og det lover jeg fortsatt. Desember, for meg, har vært en utrolig fin måned sammen med familien. Julaften var utrolig koselig, en av dem beste. Bestemor og bestefar kom å feiret sammen med oss, noe jeg og vi setter veldig stor pris på. De siste ukene på skolen var hektiske. I og med at jeg og noen jenter var med på juleshowet i år, det er et show vi har for hele skolen før jul, så ble det litt mere hektisk enn jeg trodde, men dagene før juleferie var samtidig litt avslappende. Det var en utrolig deilig følelse å ta ♥ juleferie ♥

Før juleferie var det selvfølgelig juleball. Det var vårt og mitt siste juleball, noe som er litt rart å tenke på. Det var et utrolig fint juleball og veldig koselig. Samme dag hadde vi volleyballturnering med skolen, noe som jeg alltid synes er gøy. Jentene i min klasse vant kun en kamp, haha, vi gjorde vårt beste. Kamera har vært litt for lite i bruk de dagene jeg ikke har blogget. Skulle ønske jeg hadde vært litt mere aktiv på kamera-fronten, menmen, har fått tatt en god del bilder i julen.

Skal lage innlegg om julaften, juleballet og et innlegg der jeg viser julegavene mine i år. Fikk så mye fint, og noe av det var svea-jakke av mamma og pappa. Elsker den allerede. Har koset meg så mye iløpet i julen sammen med familien. Har også vært på Believemovie sammen med en vennine av meg. Anbefaler alle å se den, den er så fin. Og dere, jeg begynte å gråte, mye. Han er en fantastisk gutt.

I morgen er det nyttårsaften og jeg gleder meg. Jeg gleder meg til 2014. 2013 har vært utrolig bra, men 2014 skal jeg gjøre mye bedre. I morgen er det først lunsj med venner av mamma og pappa, så fakkeltog og rakettoppskytning i byen og på kvelden kommer noen naboer å spiser kalkun sammen med oss. Det blir veldig koselig, og sevlfølgelig 00.00 er det rakettoppskytning med naboene. Jeg gleder meg til 2014, en ny start.

Jeg blogger til dere i morgen, ha en vakker kveld.

Les mer i arkivet » Juni 2014 » Mai 2014 » April 2014

★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!